You don't have javascript enabled. Good luck with that.

شانزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت

530
دو شنبه - 29 آبان 1402 - ساعت 11:18

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی، به‌ عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی در پایتخت صنعتی ایران با مشارکت بیش از 150 واحد تولیدی بزرگ کشوری و انجمن‌های صنعتی با متراژ ده هزار متر مربع سالن مسقف نمایشگاهی و 5000 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی در اراک محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور گسترده گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، بسته بندی، فلزی ،کانی غیرفلزی، ماشین سازی، خدمات ایمنی، برق ، شیمیایی و پلاستیک ، شرکت های مشاور و بیش از 20 شرکت دانش بنیان و تولیدکنندگان انرژی پاک، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم،‌ متالورژی و ریخته‌گری و جمع کثیری از فعالان در حوزه صنایع با رویکرد توسعه، حمایت از صنایع و تولید کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور با حضور میهمان داخلی و خارجی برگزار می گردد .

شایان ذکر است همزمان با این رویداد اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان مرکزی نیز برگزار گردیده و سفرا و رایزن های اقتصادی ، مقامات مسئول کشوری و استانی از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

این رویداد از تاریخ سی ام آبان ماه لغایت سوم آذرماه 1402 از ساعت 15 الی 21 پذیرای متخصصان ، شهروندان محترم، علاقمندان و بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

t.me/arakfair

instagram.com/arak_fair