You don't have javascript enabled. Good luck with that.

نمايشگاه صنعت

729
دو شنبه - 20 دی 1400 - ساعت 08:37

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ تخصصی صنعت، صنایع بزرگ،کوچک و دانش بنیان (ARIEX 2022) به‌ عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی صنعتی در اراک پایتخت صنعتی ایران با مشارکت بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی با متراژ ده هزار متر مربع سالن مسقف نمایشگاهی در اراک محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور گسترده گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم،‌ متالورژی و ریخته‌گری و جمع کثیری از فعالان در حوزه صنایع کوچک و مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی با رویکرد توسعه، حمایت از صنایع کوچک و دانش بنیان و حمایت از تولید کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور برگزار می گردد و از لحاظ کمی و کیفی طی ۱۵ سال اخیر در غرب کشور از امکانات خوبی برخوردار است.

در این نمایشگاه شرکت شهرک‌های صنعتی ایبک آباد، خیرآباد، خمین، فرمهین، دلیجان، غرق‌آباد، محلات، تفرش، ساوه، زرندیه، راونج، سمقاور، مأمونیه و شازند از استان مرکزی و از استان های تهران و اصفهان نیز شرکت کرده اند. از شاخص‌ترین رویدادهای این نمایشگاه حضور یکپارچه و قدرتمند انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی، گشت صنعتی درون و برون استان، و رعایت عدالت صنعتی جهت حضور تمامی صنایع فلزی ، غذایی و غیره می توان نام برد.

این رویداد از تاریخ بیست و یکم لغایت بیست و چهارم دی ماه 1400 از ساعت 15 الی 21 با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای متخصصان ، شهروندان محترم، علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

t.me/arakfair

instagram.com/arak_fair