You don't have javascript enabled. Good luck with that.

پانزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت

614
یک شنبه - 1 آبان 1401 - ساعت 10:36

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی، به‌ عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی در اراک، پایتخت صنعتی ایران با مشارکت بیش از 100 واحد تولیدی بزرگ کشوری و انجمن‌های صنعتی با متراژ ده هزار متر مربع سالن مسقف نمایشگاهی و دو هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی در اراک محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور گسترده گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم،‌ متالورژی و ریخته‌گری و جمع کثیری از فعالان در حوزه صنایع با رویکرد توسعه، حمایت از صنایع و تولید کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور با حضور بیش از 200 میهمان داخلی و خارجی برگزار می گردد .

شایان ذکر است همزمان با این رویداد اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک نیز برگزار گردیده و سفرا و رایزن های اقتصادی مدعو ، مقامات مسئول کشوری و استانی از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

این رویداد از تاریخ سوم لغایت ششم آبان ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای متخصصان ، شهروندان محترم، علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

t.me/arakfair

instagram.com/arak_fair