You don't have javascript enabled. Good luck with that.

14 خرداد ماه روز جهاني صنعت نمايشگاهي

957
دو شنبه - 12 خرداد 1399 - ساعت 10:58

انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

 

روز جهانی صنعت نمایشگاهی سالانه در اولین چهارشنبه ماه ژانویه برگزار می‌شود. امسال روز جهانی صنعت نمایشگاهی در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۰ سال میلادی ( معادل با ۱۴ خرداد۱۳۹۹ ) قرار گرفته است.

روز جهانی صنعت نمایشگاهی راهی است برای توجه هرچه بیشتر به صنعت نمایشگاهی در سطح منطقه و جهانی.

سالهای گذشته، این ابتکار عمل سبب گردهم آمدن هزاران نفر از متخصصان این صنعت همچون انجمن‌ها، مجریان نمایشگاهی، مجموعه نمایشگاه‌ها، ارائه دهنگان خدمات و … در سرتاسر جهان شد.

پیغام روز جهانی صنعت نمایشگاهی۲۰۲۰

با هدف ایجاد بیشترین تاثیرگذاری، امسال تنها بر روی یک پیام متمرکز می‌شویم : نمایشگاه‌ها کلیدی برای بازسازی اقتصادها است.

امسال صنعت نمایشگاهی بر روابط، تجدید روابط، شروع و بازسازی جوامع و اقتصادها تمرکز دارد. ما می‌خواهیم این پیغام را میان همگان ترویج دهیم که سریعترین راه برای ارتباط مجدد با بازارهدفتان حضور در رویدادهای نمایگاهی هستند. و این ارتباط مجدد در نمایشگاهها منجر به احیای اقتصاد می‌شود.

چگونگی مشارکت در روز جهانی صنعت نمایشگاهی۲۰۲۰

یوفی؛مجمع جهانی صنعت نمایشگاهی، از تمامی فعالان صنعت نمایشگاهی دعوت کرده‌است تا در جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی ۲۰۲۰ شرکت کنند تا صنعت و نمایشگاه‌ها را به عنوان سکوهای تجاری معرفی کنند.

یوفی از برگزارکنندگان می‌خواهد که داستانهایی از  رویدادهای خویش بگویند و نشان دهند که ارتباط های ایجاد شده در نمایشگاه ها چگونه به ساخت اقتصاد دنیا کمک می‌کند.

داستانهایی درباره :

معرفی محصول جدیدی که در رویدادی که شما برگزار کردید رخ داده است.

عقد قرارداهای بزرگ تجاری و معملاتی که شرکت کنندگان  در رویدادهای شما به دست آوردند.

تاجرانی که در رویدادهای شما ملاقات کردند وسبب شروع همکاری اقتصادی و ارتباط موثر شدید.

پایه گذار شروع حرکات اقتصادی که آغاز شده است.

و… .

نقل قولها، ویدیو ها، توصیفات و یا عکسهایی از مقامات دولتی که در یک رویداد شرکت کردند.

هر مدل راه دیگری که بر اساس قوه ی خلاقیت شما نشاندهنده ی حمایت از صنعت نمایشگاهی است.

از فضای مجازی برای به اشتراک گذاشتن فعالیت‌ها و نوآوری در صنعت نمایشگاهی استقاده کنید و سبب ایجاد انگیزه برای فعالان این صنعت و همکاران خویش شوید.

عکسهایی از ابتکارات خود در روز صنعت نمایشگاهی به همراه حمل تابلوی روزجهانی ۲۰۲۰ منتشر کنید، از اینفوگرافیک های موجود در سایت یوفی در همین رابطه نیز می‌توانید استفاده کنید.