You don't have javascript enabled. Good luck with that.

نمايشگاه عرضه مستقيم كالاي پاييزه

1018
شنبه - 23 شهریور 1398 - ساعت 12:30

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه اراک در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت اتاق اصناف اراک و شرکت نمایشگاه های استان با حضور اصناف مختلف به منظور تعادل بازار عرضه و تقاضا و تامین كالاهای مورد نیاز شهروندان برگزار میگردد. به گزارش روابط عمومی به نقل از مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی ،تغذیه مدارس، خشکبار، و منسوجات و لوازم التحریر عرضه خواهد شد. مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان افزود: نمایشگاه‌های فروش پاییزه فرصت مناسبی برای همشهریان محترم ایجاد می نماید تا اجناس با کیفیت را به قیمت بهتری خرید نموده و هدف اصلی برپایی این نمایشگاه ایجاد پلی مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است تا  قدرت خرید مردم افزایش یابد.

مرتضی اسلامی زاده افزود: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا پاییزه یکی از رسالت ها و خدمات مطلوبی است که در سالیان گذشته در آستانه بازگشایی مدارس و آستانه سال نو در شهرهای مختلف کشور صورت میگیرد لذا با توجه به نام گذاری امسال به نام رونق تولید و شرایط ویژه اقتصادی کشور برگزاری این نمایشگاه بیش از پیش ضرورت دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه از بیست و چهارم لغایت بیست و نهم شهریور ماه به مدت 6 روز از ساعت 14 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

t.me/arakfair

instagram.com/arak_fair

sapp.ir/arakfair

gap.im/arakfair

iGap.net/arakfair

eitaa.com/arakfair