You don't have javascript enabled. Good luck with that.

آغاز به كار نمايشگاه دستاورد‌هاي چهل ساله انقلاب اسلامي در اراك

994
شنبه - 13 بهمن 1397 - ساعت 09:22

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی واقع در میدان امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

محمد امین باقری دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: درحدود ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تمام دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی از جمله بیمه، شهرداری و ...، شرکت‌های مهم ازجمله پتروشیمی، آلومینیوم، پالایشگاه و همچنین اصناف و تشکل‌های مردم نهاد حضور دارند.

باقری افزود:این نمایشگاه تاهفدهم بهمن ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز است.

وی با تشریح غرفه‌های نمایشگاه اضافه کرد: هر یک از غرفه‌ها عملکرد چهل ساله انقلاب را به صورت آمار و اطلاعات، گرافیک، کلیپ، موشن گرافی، بروشور، ماکت ارایه می‌دهند.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی ادامه داد: در این نمایشگاه به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف ترکیبی با همکاری سازمان تبلیغات مانند تئاتر، برنامه پخش زنده، اجرای زنده سرود‌های انقلابی و ملی و برنامه‌های نمایش اقتدار نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بازدید کنندگان محترم میتوانند از مشاور‌های تخصصی حقوقی، فضای مجازی، خانواده و ... را در این نمایشگاه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان