You don't have javascript enabled. Good luck with that.

دوازدهمين نمايشگاه صنعت ، معدن و چهارمين نمايشگاه چاپ و تبليغات

1283
یک شنبه - 11 آذر 1397 - ساعت 10:07

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ، معدن و ابزارآلات (ARIMEX 2018) در اراک پایتخت صنعتی ایران با رویکرد توسعه ، حمایت از کالای ایران و صادرات برندهای تخصصی کشور ، در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع از تاریخ سیزدهم  لغایت شانزدهم آذر 1397 با حضور بیش از یکصد شرکت تولیدی و صنعتی از سراسر کشور در سالن پارس، پردیس و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی برگزار می گردد. این نمایشگاه شامل واحدهای مرتبط با صنعت ، معدن و ابزارآلات با حضور گروه‌های صنایع تولیدی، معدن و صنایع معدنی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع پیشرفته، تجهیزات صنعتی،  اتوماسیون، ابزارآلات،  آلومینیوم،‌ متالورژی و ریخته‌گری، فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری های صنعتی و معدنی و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات علمی،تخصصی و تجاری و توسعه بازار صنعتی کشور برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است از شاخص‌ترین رویدادهای این نمایشگاه برگزاری کلیلنیک کسب و کار با حضور برترین مشاوران تخصصی حوزه‌ی‌های اشتغال و توسعه و صادرات و مشاوره‌ی حقوقی و حضور بزرگترین خوشه‌ی تولیدکندگان نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، حضور صنایع مادر استان مرکزی و فن‌بازار منطقه‌ای و برگزاری 6 سمینار تخصصی می‌باشد. همچنین تورهای بازدید تجاری شهرک های صنعتی کشور و و پذیرش هیئت‌های تجاری از سایر کشورهای منطقه از این نمایشگاه نیز از نکات قابل ذکر در برگزاری این رویداد است.

گفتنی است همزمان با این نمایشگاه چهارمین نمايشگاه چاپ و بسته بندی تبلیغات و بازاریابی نیز در محل سالن پرشیا  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در فضایی به وسعت 3000 متر مربع با حضور بیش از 30 غرفه شامل شرکت های مرتبط با چاپ و کانون های تبلیغاتی مراکز  با هدف ارتباط هرچه بیشتر و بهتر میان شرکت های تبلیغاتی و چاپ با روابط عمومی ها و ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها برگزار می گردد. این نمایشگاه ها از سه شنبه سیزدهم تا جمعه شانزدهم آذر از ساعت 15 الی 21 پذیرای شهروندان محترم ، علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.